.comment-link {margin-left:.6em;}

Monday, November 07, 2005

Italie wint de Bermuda Bowl

Het was erg leuk om wat Bermuda Bowl (BB) wedstrijden te kunnen volgen via BBO. Sommige commentators waren echt goed, en sommigen deden het ook met humor, zoals de commentator met de nickname "brolucius" (Dat is David Bird, auteur van boeken over bridgende monniken waarin ene "brother Lucius" vaak een hoofdrol speelt).

Italie kampioen, gefeliciteerd!

Sommige wedstrijden kun je met commentaren en al later afspelen, via de BBO "Library". Helaas krijg je dan soms het commentaar van een andere wedstrijd, het zullen wel kinderziekten zijn in de software.

Ik zag dat het Italiaanse paar Fantoni-Nunes (Fantunes genoemd door de commentatoren) de 2M openingen spelen als 10-13 (goede 9), 5-krt, ongebalanceerd. Dan zijn je 1M openingen dus 14+, lijkt me wel wat. Ik voeg dat toe aan mijn JJ4x4 systeem, eens proberen hoe dat gaat, maar dan 2M als simpel 9-13 met een 5-kaart, dus ook gebalanceerd want anders is 1M niet meer altijd 14+ en dat lijkt me nou juist handig.

Comments: Post a Comment



<< Home
Google
Web jfjacob.blogspot.com

This page is powered by Blogger. Isn't yours?